Ֆենտեզի վեպեր, որոնք ես սիրում եմ

Ես մոտ 200 ֆենտեզի գիրք եմ կարդացել, ու բոլորը սիրածս ֆենտեզի գրքերը հիմա միտքս չեն գա։ Բայց այստեղ կնշեմ իրենց մի մասը։ Գրքերից շատերը շարքի մաս են կազմում ու, իմ կարծիքով, իրենց կարդալուց հետո կհասկանաք, արդյոք ուզում եք կարդալ ամբողջ շարքը, թե ոչ։

Ցուցակում չեն ներառված գիտական ֆանտաստիկա ու ֆենտեզի֊կոմիքսներ, իրենց համար առանձին ցուցակ կկազմեմ։

Ցուցակում չկան նաև Տոլկիեն ու Լյուիս։ Եկեք հասկանանք, որ սա իմ սիրած գրքերի ցուցակ է, իսկ Տոլկիենի ու Լյուիսի աշխատանքների նկատմամբ ես մեծ անտիպատիա ունեմ։ Չնայած իմ մեծ անտիպատիային, թե՛ Տոլկիենը, թե՛ Լյուիսը կարևոր հեղինակներ են ֆենտեզի ժանրի համար ու, իմ կարծիքով, իրենց պետք է կարդալ։


Հեղինակ. Robert E. Howard

Վերնագիր. Conan the Barbarian

Շարք. Conan the Barbarian

Հեղինակ. Michael Moorcock

Վերնագիր. Elric of Melnibone

Շարք. Elric of Melnibone

Հեղինակ. Roger Zelazny

Վերնագիր. Nine Princes in Amber

Շարք. The Chronicles of Amber

Հեղինակ. Stephen King

Վերնագիր. The Gunslinger

Շարք. The Dark Tower

Հեղինակ. Генри Лайон Олди

Վերնագիր. Герой Должен Быть Один

Շարք. Ахейский Цикл

Հեղինակ. Neil Gaiman

Վերնագիր. American Gods

Շարք. չկա

Հեղինակ. Lloyd Alexander

Վերնագիր. The Book of Three

Շարք. The Chronicles of Prydain

Հեղինակ. Diana Wynne Jones

Վերնագիր. Howl's Moving Castle

Շարք. Howl series

Հեղինակ. Ursula K. Le Guin

Վերնագիր. A Wizard of Earthsea

Շարք. Earthsea series

Հեղինակ. Michael Ende

Վերնագիր. The Neverending Story

Շարք. չկա

Հեղինակ. Peter S. Beagle

Վերնագիր. The Last Unicorn

Շարք. չկա

Հեղինակ. Peter S. Beagle

Վերնագիր. A Fine and Private Place

Շարք. չկա

Հեղինակ. Philip Pullman

Վերնագիր. Northern Lights

Շարք. His Dark Materials

Հեղինակ. Terry Pratchett

Վերնագիր. Wee Free Men

Շարք. Discworld

Հեղինակ. Roger Zelazny

Վերնագիր. Creatures of Light and Darkness

Շարք. չկա

Հեղինակ. Neil Gaiman

Վերնագիր. Coraline

Շարք. չկա

Comments

Բլոգում տեղադրված նյութերը, բացառությամբ այն դեպքերի, երբ նշված է այլ հեղինակ, հանդիսանում են Բայանդուր Պողոսյանի հեղինակային աշխատանք ու հասանելի են Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 միջազգային լիցենզիայով։